Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja 

Splošni pogoji so namenjeni seznanitvi kupcev s temeljnimi pogoji in postopki nakupa v spletni trgovini www.lahmedikal.si
v lasti podjetja  LAH MEDIKAL CENTER, d. o. o., in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-2).

Osebna izkaznica podjetja

Dolgi naziv: LAH MEDIKAL CENTER, spletna trgovina in storitve, d. o. o.

Krajši naziv: LAH MEDIKAL CENTER, d. o. o.

Naslov: Klanec 13, 1218 Komenda

Mobilni telefon: 031 616 351

Email: info@lahmedikal.si

Matična številka: 2211661000

Davčna številka: 78611083

Davčni zavezanec: Ne

Transakcijski račun: IBAN SI56 0430 2000 3021 437  (Nova KBM d.d.)

Pravnoorganizacijska oblika:  Družba z omejeno odgovornostjo, d. o. o.

Datum vpisa subjekta v sodni register: 13. 6. 2006

Prosimo, da te pogoje poslovanja skrbno preberete preden dostopate ali uporabljate našo spletno stran. Z dostopanjem in z uporabljanjem kateregakoli dela spletne strani lahmedikal.si se morate strinjati s temi pogoji, ki so navedeni v pogojih poslovanja. Če se v kateremkoli primeru ne strinjate z našimi pogoji poslovanja, vam svetujemo, da zapustite naše spletišče.

Pridružujemo se k pravici, da pogoje poslovanja spremenimo, posodobimo ali pa zamenjamo del znotraj izjave o pogojih poslovanja. Vaša dolžnost je, da pri redni uporabi te spletne strani večkrat v zaporednih obdobjih preverite, če so se zgodile kakšne spremembe znotraj pogojev poslovanja. Z vašo nadaljnjo uporabo oziroma dostopanjem do spletne strani dokažete, da se strinjate z vsemi spremembami, ki so bile narejene v pogojih poslovanja.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

· identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
· kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
· najpomembnejše značilnosti blaga oziroma storitev,
· dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
· pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
· vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
· način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe,
· rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko plača kupec ob vračilu izdelka,
· pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Opozorilo

Slike in besedila so le informativne narave in so namenjene le informiranju. Prav tako so vsi podatki in informacije uporabni le kot vir informacij in niso nadomestilo za posvete z zdravniki. Glede na svoje zdravstveno stanje se obvezno obrnite na svojega osebnega zdravnika. Informacije so povzete iz strokovne literature in besedil, objavljenih na spletnih straneh. Informacije in besedila so podprta s testi in raziskavami, za katere pa ni nujno, da jih je potrdil Evropski urad.

Čeprav pri zbiranju informacij delujemo s skrbnostjo, je naša kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake pri informacijah izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi zaradi nezmožnosti uporabe ali uporabe morebitnih napačnih ali pomanjkljivih informacij nastale pri uporabniku.

Naročanje

Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije.

Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba.

Naročanje poteka po spletu 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo z možnostjo nakupa v spletni trgovini, po e-pošti info@lahmedikal.si ali po telefonu na številki 031 616 351, pošljete pa lahko tudi SMS.

Po oddaji naročila v spletni trgovini ali po e-pošti kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količina, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. Če želite odstopiti od naročila, nas, prosimo, obvestite najpozneje v dveh urah po oddaji naročila na elektronsko pošto ali po telefonu.

Pridržujemo si pravico, da lahko zavrnemo naročilo, za katerega ugotovimo, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, ki ste nam jih poslali, ne moremo izvesti. Če bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Izdelke lahko nakupujete kot registriran uporabnik, lahko pa nakup opravite tudi brez registracije.

Postopek nakupa

Izdelek dodate v košarico s klikom na gumb Košarica oziroma na gumb Dodaj v košarico. Do košarice dostopate z ikono Košarica na spodnji desni strani spletne strani. Sistem vas nato vodi po postopku nakupa, o uspešnem koncu nakupa in statusu naročila pa vas obvestimo po e-pošti.

Cene

Vse cene izdelkov so označene v evrih (EUR). Cene ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Označene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika.

Ponudnik poskuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se značilnosti izdelkov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru je kupec obveščen o spremembah in preklic ali zamenjavo naročenega izdelka omogočena.

Načini plačila

· plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu v centru,
· plačilo po povzetju (pošiljko pošljemo z odkupno vrednostjo prek Pošte Slovenije),
· plačilo po predračunu (pošiljko odpošljemo s Pošto Slovenije, ko je predračun poravnan na naš TRR).
· plačilo preko sistema Paypal-a (kupec je preusmerjen na varno stran sistema Paypal, kjer opravi plačilo. Pošiljka bo odposlana, ko s strani sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu. Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila.

Mogoče je le plačilo v enkratnem znesku.

Do končnega plačila je blago v lasti podjetja Lah Medikal center, d. o. o.

Izdaja računa

Podjetje Lah Medikal center, d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v fizični obliki na podan naslov za dostavo. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Davčno potrjevanje računov

Lah Medikal Center posluje skladno z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015).

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Dostava:

Dostavo opravlja dostavna služba Pošte Slovenije.

Strošek dostave izdelkov se razlikuje glede na težo izdelka.

Dobavni roki

Izdelki, kupljeni v spletni trgovini, so odposlani v 1 delovnem dnevu, če jih imamo v zalogi. Če jih nimamo, so odposlani najpozneje v 14 delovnih dneh. Če izdelka ni v zalogi, je to označeno na spletni strani, rok dobave pa vam sporočimo po e-pošti.

Vračilo pošiljk

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Svojo odločitev mora sporočiti na elektronski naslov info@lahmedikal.si ali na telefonsko številko 031 616 351.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je treba vrniti prodajalcu najpozneje v 14 dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najpozneje pa v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oziroma ko prodajalec dobi vrnjeno blago ali dokazilo, da je blago bilo poslano nazaj. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Kupec mora izdelek nepoškodovan in v nespremenjeni količini vrniti prodajalcu, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ta izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelka, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Ponudniku ni treba sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam, prosimo, posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, kamor želite, da se vrne plačilo.

Če se zgodi, da je podatek o ceni napačen ali se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za ponudnika in kupca.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
· pošiljatelj bo jasno razviden,
· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
· jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
· željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja strank in komentiranje

Mnenja, ki jih podajajo uporabniki, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjena skupnosti uporabnikov. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih, in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij. Z oddajo mnenja, komentarja se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja, komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje in da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Avtorske pravice

Vsebina na spletni strani www.lahmedikal.si je avtorsko delo. Prepovedano je vsako dejanje, ki posega v avtorske pravice avtorjev strani. Logotip spletne strani in spletne trgovine so last podjetja Lah Medikal Center, d. o. o, Klanec 13, 1218 Komenda. Prepovedana je uporaba vsebine in slik brez predhodnega pisnega dovoljenja avtorjev.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se ob morebitnih težavah kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda na e-poštni naslov info@lahmedikal.si ali na telefonsko številko 031 616 351. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Za dodatne informacije, vprašanja in nasvet ali svetovanje smo vam vedno na voljo. Z veseljem vam bomo pomagali.

Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.

Shopping Cart
0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino
    Scroll to Top